top of page
сайт (3).png

Калібровка відділу продажів

Система навчання для підвищення продажів за 1 місяць з гарантією результату

Про послугу

Беремо відповідальність за результат, тому що керуємося цифрами!

Калібровка від DIA - це метод оцінки дзвінків та чатів. Оцифрована система коучингової роботи з менеджерами дасть не тільки розуміння як продавати, але й які конкретні мовні модулі треба застосувати наступного разу у дзвінку чи чаті.

Що включає послуга

Лист оценки контакта от DIA Consulting

На основі записів формується бібліотека для нових менеджерів.

Наш консультант  фіксує оцінки для контролю динаміки росту навичок.

Для оцифровки записів ми встановлюємо критерії роботи в лінії.

Модель калібровок DIA можна прив'язати до ЗП.

Всі прослухані записи мають мають коментар з конретними мовними модулями (скриптами) для майбутнього використання.

Всі оцінки збираються у аналітику для контролю росту конверсії продажів.

Після кожної каліброки менеджер отримує ДЗ на використання фраз у діалогах.

В кожному проекті задіяно до 3 консультантів, під управлінням експертів

CZX05686.JPG

Експерт з побудови бізнес-процесів та орг. структури

Снимок экрана 2022-05-31 в 17.14.43.png
CZX06242_edited.jpg

Сертифікований бізнес-консультант. Скриптолог.

Снимок экрана 2022-05-31 в 17.42.04.png

За час роботи ми заробили
$11,6 млн. нашим клієнтам

IMG_3855.PNG

Результати наших клієнтів

Натисніть, щоб ознайомитись детальніше👆🏻

Етапи взаємодії з Замовником

1. Заповнення БРИФу

Разом с Замовником формуємо задачу на проект, етапи роботи та цілі.

4. Проведення калібровок

Навчання менеджерів з наявних записів дзвінків та чатів.

2. Проведення аудиту

Аналізуємо дзівнки та систему продажів. Складаємо план робіт.

5. Матеріали до застосування

Після оцінки прописується ДЗ у вигляді мовних модулів.

3. Розробка листа оцінки

Готуємо файл з критеріями оцінки під продукт компанії.

6. Контроль та аналітика

За таблицею, зводиться аналітика для оцінки навичок Менеджера.

Калібровка відділу продажів

Для досягнення високих показників у сфері продажів, недостатньо просто найняти фахівців на відповідну посаду і дати їм завдання. Щоб ваш бізнес ефективно розвивався і приносив бажані плоди, вам повинно бути відомо поняття калібрування. Калібруванням називають ту роботу з клієнтами, при якій компанії не тільки визначають його бажання, але і приходять до висновків, виходячи з перевірених аналізів, що спираються на поведінки, відповіді та інші показники в роботі зі споживачем.

 

Для вдалого калібрування застосовують аудит дзвінків - аналіз дзвінків, який допомагає менеджерам визначити ідеальний метод впливу з покупцем. Розберемося в цьому більш детально нижче.

Аналіз дзвінків менеджерів

Щоб аналіз вхідних дзвінків привів вас до розв'язання проблем швидше, важливо ставити перед собою чіткі критерії їх оцінювання - так у вас буде не загальна картина того, що відбувається, а конкретизована. Їх постановка залежить від циклічності Ваших продажів, а також від особливостей пропонованого вами продукту.

Чому важливо проводити аудит дзвінків

Контроль якості дзвінка допоможе керуючим в навчанні підлеглих, а самим менеджерам буде легше знаходити помилки в спілкуванні зі споживачем і виправляти їх.

 

Процес впровадження аудитів дзвінків містить етапи, на основі яких складається оціночний лист. Він допомагає менеджеру виявити потреби клієнта; дає можливість швидко зорієнтуватися і діяти на інтерес покупця так, щоб в кінцевому підсумку продати йому товар.

Як зрозуміти, що необхідно провести аналіз дзвінків менеджерів

Даний процес бажано періодично практикувати в роботі фірми. Однак, виділимо основні моменти, коли він є найбільш потрібен:

  • Ви запускаєте новий продукт. Визначте більш актуальні питання для відповідних типів клієнтів в такому випадку. Так ви зможете поліпшити скрипти - оновлена інформація дозволить вам створити дієву рекламу. Розміщення інформації в соціальних мережах і на вашому сайті приведе нових клієнтів, дійсно зацікавлених у ваших послугах, а це значить - розширення цільової аудиторії та підвищення охоплень;

  • Зниження продажів. Знайдіть вразливі точки в роботі команди та виправте їх.

  • Нова акція. Використовуючи аналіз дзвінків менеджерів, можна на початковій стадії проведення акції (тобто в перші її дні), знайти свої слабкі місця і помилки. Виправивши їх, ви зменшите ризики та збільшите кількість та якість продажів;

  • Нововведення змін. Покращений контроль виконання нових стандартів працівниками та дотримання ними поставлених норм;

  • Навчання персоналу. На прикладі гірших і кращих дзвінків можна застерегти менеджерів від можливих помилок. Зберігаєте їх зразки для подальшого навчання. Сюди ж можна віднести роботу з новими співробітниками: вкажіть їм на їх помилки зараз, поки вони не стали звичною справою;

  • Конфлікти. Аналізуючи роботу менеджера, можна знайти винного в тій чи іншій ситуації, і застосувати відповідні заходи для її вирішення.

Чек лист оцінки дзвінка

Існує базовий список критеріїв, за якими визначають рівень роботи менеджерів. Він складається з наступних пунктів:

  • Вітання. Менеджер повинен правильно представитися і вимовити мету свого дзвінка;

  • Тон звернення, лексика. Уточнення імені клієнта та інших деталей, що стосуються послуги (чи комфортно йому зараз говорити, чи цікаво йому пропозиція і т.д.) важливо не тиснути, бути ввічливим і спокійним, розташовувати до себе. Володіти такими якостями, як: стресостійкість, емпатія, комунікабельність, доброзичливість, ввічливість та іншими - дуже важливо для успішного менеджера з продажу. Правильно поставлена мова без лексичних помилок - теж;

  • Правила. Чи слідує персонал поставленим перед ним скриптам. Чи поставив він всі значущі питання, чи дотримувався етичних норм, чи зміг домогтися результату за підсумком розмови;

  • Продукт. Перевірка знань про продукт, його характерні особливості та плюси, які необхідно розкрити в розмові зі споживачем - те, що зобов'язаний знати перевіряючий;

  • Презентація. Уміння подати себе і продукт так, щоб зацікавити в ньому покупця;

  • Робота з запереченнями. Реакція та подальші дії менеджера можуть вплинути на репутацію компанії. При правильному опрацюванні заперечень, ризик отримання негативних відгуків в рази нижче. Більш того, з'ясовуючи причини сумнівів, відмов, причини відкладення рішення про покупку, можна, показавши переваги "зберегти" клієнта або ж продати йому перехресний товар;

  • Контакт. Діагностуємо їх збір і складання бази клієнтів;

  • Укладення угоди. Чи домовився менеджер про угоду? Якщо ні - те, що потрібно було зробити для іншого результату. Якщо так - як поліпшити результат?

 

Перераховані вище показники називають якісними - вони оцінюються простими системами, такими як, наприклад, «+/-» під кожним з критеріїв. Пропонуємо систему світлофор: співробітник впорався на 80% і більше - пройшов перевірку (зелене світло), 60-80% - варто опрацювати помилки (жовте світло), менше ніж 60% - потрібне навчання (червоне світло).

 

Є також кількісні показники, до них відносять: контроль, що стосується тривалості бесід, їх кількості; число пропущених дзвінків. Якщо ви займаєтеся холодними дзвінками - цей варіант є необхідним для вас.

Послуга «прослуховування дзвінків менеджерів»

Існує базовий список критеріїв, за якими визначають рівень роботи менеджерів. Він складається з наступних пунктів:

  • Вітання. Менеджер повинен правильно представитися і вимовити мету свого дзвінка;

  • Тон звернення, лексика. Уточнення імені клієнта та інших деталей, що стосуються послуги (чи комфортно йому зараз говорити, чи цікаво йому пропозиція і т.д.) важливо не тиснути, бути ввічливим і спокійним, розташовувати до себе. Володіти такими якостями, як: стресостійкість, емпатія, комунікабельність, доброзичливість, ввічливість та іншими - дуже важливо для успішного менеджера з продажу. Правильно поставлена мова без лексичних помилок - теж;

  • Правила. Чи слідує персонал поставленим перед ним скриптам. Чи поставив він всі значущі питання, чи дотримувався етичних норм, чи зміг домогтися результату за підсумком розмови;

  • Продукт. Перевірка знань про продукт, його характерні особливості та плюси, які необхідно розкрити в розмові зі споживачем - те, що зобов'язаний знати перевіряючий;

  • Презентація. Уміння подати себе і продукт так, щоб зацікавити в ньому покупця;

  • Робота з запереченнями. Реакція та подальші дії менеджера можуть вплинути на репутацію компанії. При правильному опрацюванні заперечень, ризик отримання негативних відгуків в рази нижче. Більш того, з'ясовуючи причини сумнівів, відмов, причини відкладення рішення про покупку, можна, показавши переваги "зберегти" клієнта або ж продати йому перехресний товар;

  • Контакт. Діагностуємо їх збір і складання бази клієнтів;

  • Укладення угоди. Чи домовився менеджер про угоду? Якщо ні - те, що потрібно було зробити для іншого результату. Якщо так - як поліпшити результат?

 

Перераховані вище показники називають якісними - вони оцінюються простими системами, такими як, наприклад, «+/-» під кожним з критеріїв. Пропонуємо систему світлофор: співробітник впорався на 80% і більше - пройшов перевірку (зелене світло), 60-80% - варто опрацювати помилки (жовте світло), менше ніж 60% - потрібне навчання (червоне світло).

 

Є також кількісні показники, до них відносять: контроль, що стосується тривалості бесід, їх кількості; число пропущених дзвінків. Якщо ви займаєтеся холодними дзвінками - цей варіант є необхідним для вас.

Аналіз роботи кол-центру з продажу

Аналіз роботи кол-центру відбувається згідно з перевіркою виконання чек-листа, описаного вище. Керівники визначають компетенцію менеджерів, спираючись на їх здібності в спілкуванні з клієнтом: встановлення і підтримання контакту, реагування на специфічних клієнтів і їх відмови, реакції та дії в непередбачених ситуаціях, поведінка протягом розмови та завершення дзвінка - так формується загальне враження.

 

Повторно уникнути помилок, скоєних при попередній перевірці, допоможе складання звітів. Їх частота може бути різною: місячна, квартальна, річна. Їх використання і постійний моніторинг істотно спростять роботу колективу, а також визначать можливі точки для упору і досягнення подальшого зростання.

Як впровадити процес аудиту дзвінків у компанію

Починайте поступово. Опишемо кроки:

1.     Збір інформації. Регламенти, посадові інструкції, стратегія компанії та інші подібні документи допоможуть вам у цьому. Варто також провести опитування, анкетування або інтерв'ювання серед всіх співробітників, тоді показників для діагностики буде більше;

2.     Аналіз даних. З огляду на опрацьовані раніше деталі, розпочинайте виявлення "плаваючих" місць;

3.     Визначте свої цілі впровадження та поставте досяжні завдання. Важливо точно знати, чого ви бажаєте:

- Визначити рівень СМЯ і його ефективність;

- Виявлення головних напрямків для поліпшення системи;

- За підсумком аудитів ви хочете визначити та прийняти важливі стратегічні рішення, які в майбутньому вплинуть на бізнес-процеси компанії;

- Бажаєте перевірити відповідність вимогам в роботі кожного представника хто бере участь в ній;

4.     Задайте собі питання: "чи можливо цього досягти зараз?"- не ставте захмарні планки. Розділіть на перше і друге. Позначте ті процеси, які потрібно автоматизувати в першу чергу і зробіть акцент на них;

5.     Розрахуйте бюджет і всілякі витрати з урахуванням навчання. Найміть аудитора. Не варто економити, адже це безпосередньо позначиться на результаті;

6.     Аналіз і робота над помилками. Врахуйте технічні помилки при впровадженні та виправте їх;

7.     Звітність. Опишіть свої удачі та невдачі для подальшого моделювання ідеального підходу до клієнта;

 

Проводьте аналіз вхідних дзвінків раз на місяць, через пару місяців вже буде видно результат. Що стосується взаємодії - спілкуйтеся з підлеглими, давайте зворотний зв'язок і оцінюйте їх роботу в прямому сенсі - ставте бали. Не сваріть під час такого спілкування, а будьте об'єктивні - говорите як про мінуси, так і про плюси.

 

У роботі менеджерів важлива мотивація, тому постарайтеся дати її їм. Внутрішня обстановка в колективі - також. Повага обох сторін один до одного, корпоративний дух і згуртованість - одна зі складових успіху в будь-якому бізнесі. Якщо керуючий персонал не володіє потрібними якостями - можна найняти відповідних професіоналів.

Вартість послуги

Залежно сфери діяльності вашого бізнесу, нашими фахівцями буде поставлений точний цінник за послугу. Члени нашої команди можуть безплатно зв'язатися з вами через Zoom, і проконсультувати з усіх питань, що цікавлять вас.

Переваги замовлення аналізу телефонних дзвінків в нашій компанії

Досвід на ринку і різноманітність кейсів, дають нам право стверджувати про свої можливості. Аналіз телефонних дзвінків у Києві та Україні - те, в чому нам немає рівних. Позитивні відгуки іноземних замовників і вітчизняних бізнес-партнерів переконають вас в рівні нашої роботи. Будемо раді співпраці з вами!

Хочете стати кращим у продажах та сервісі?

... почніть з безкоштовного аудиту ↓

Заявка аудит за послугою "Калібровка відділу продажів"

Заявка прийнята.

Звʼязок з консультантом:

Напишіть на почту:

Напишіть у телеграм:

Завітайте до нас в офіс:

Калиб форма
bottom of page