Про послугу
Починаючи освоєння обраної сфери бізнесу і принципів його роботи, підприємці стикаються з низкою питань, на які не можуть дати відповідь через брак досвіду і відповідних знань. DIA-Consulting вирішить ваші проблеми - консалтинг в Києві та Україні, якому немає рівних.
Що таке консалтинг і навіщо він потрібен
Поняття консалтингу має на увазі платне надання експертної думки, поради, професійної відповіді на питання, що стосується сфери, в якій зацікавлений замовник даної послуги. Консалтинг потрібен бізнесу для того, щоб шляхом ефективного опрацювання і розв'язання проблем, досягти запланованих цілей.
Консалтинг підкаже як вирішити проблемні моменти, що виникли в компанії, завдяки виконанню наступних завдань:
· Допомагає скласти бізнес-план;
· Оптимізує дієві на цей час процеси в бізнесі;
· Аналізує роботу кожної зі сфер, залученій в роботі з клієнтом; цільову аудиторію і продукт, пропонований вами;
· Стимулює підвищення рівня якості управління;
· Розробляє відповідну стратегію маркетингу, підбір і впровадження інструментів для її здійснення;
· Визначення і правильне позиціювання фірми і її продукту на сучасному ринку;
· Значне зменшення втрат і витрат усіх рівнів зайнятості;
· Прогноз фінансового успіху в найближчому часі.
Послуги консалтингу у Києві та Україні
DIA-Consulting - консалтинг у Києві та Україні, якому можна довіряти. Переконатися в професіоналізмі нашої команди можна, переглянувши результати наших замовників.
Вдале співробітництво з вітчизняними та іноземними клієнтами підтверджується наявністю їх позитивних відгуків і виключно сприятливими закриттями очікувань.
Види консалтингових послуг, що надаються нашою компанією
Розберемо найпопулярніші види консалтингу, які мають попит у нас. Класифікуються вони по: методу, напрямку, предмету.
За методом розрізняють: експертний, процесний, навчальний.
-
Експертний. Можливий при залученні спеціаліста. Він складає план дій, виходячи з показників, отриманих ним в результаті аналізу ситуації.
-
Процесний. На відміну від експертного, тут консультант не тільки знаходить проблему, але і вирішує її, працюючи разом з представником компанії. У цьому випадку передбачається довгострокова взаємодія.
-
Навчальний. Крім розв'язання проблеми, консультант займається і навчанням персоналу, піднімаючи їх рівень кваліфікації.
По предмету консалтинг виділяють: управлінський, виробничий, фінансовий.
-
Управлінський (він же загальний). Мета даного варіанту - виявити фактори, які негативно впливають на розвиток компанії, після чого знайти методи їх усунення. Якщо компанія має нереалізований потенціал, а також питання, які не може вирішити самостійно, цей варіант - слушний.
-
Виробничий безпосередньо пов'язаний з поліпшенням самого виробництва. Виготовлення та подальша реалізація продукту або послуги, їх логістична, технічна та кадрова сторони - питання, які ми вивчаємо при використанні цього типу консалтингу.
-
Фінансовий. З його допомогою відбувається дослідження всього, що стосується обороту грошей - зовнішнього і внутрішнього: прогнозування доходів, визначення шляхів фінансування, вибір способу економії й так далі.
За направленням налічують понад вісімдесят чотирьох видів, які розділили на наступні напрямки: загальні (оцінка бізнесу і його процесів в цілому), адміністрування (офіс, контроль відділів, їх безпеку і т.д.), управління кадрами (корпоративна культура, етика та суміжні питання), маркетинг (реклама та дизайн, збут), фінансове управління (обороти, фінансові обліки), виробництво (закупівлі, контроль якості та обладнання), спеціалізовані послуги (юридичні, інформаційні, екологічні види консалтингу), інформаційні технології (встановлення розроблених систем, робота з пошуковими системами та ін.)
Консалтинг відділу продажів
Взаємодія з персоналом, яке допоможе досягти бажаних висот - консалтинг відділу продажів. Оскільки відділ продажів є невіддільною складовою в плануванні стратегічної частини компанії, його навчання - обов'язково для успішної реалізації плану, що стоїть перед нею.
Діагностування хворих і вразливих місць, навчання і постановка високого рівня стандарту обслуговування споживача - те, що дозволить вам оптимізувати роботу персоналу, стати гідним конкурентом у своїй справі, а значить і збільшити дохід.
Бізнес-консалтинг
Пропозиція, можливості якого будуть актуальні не тільки для великих, але і для початківців, невеликих компаній. Такий консалтинг характеризується як індивідуально - для керівників (конфіденційна процедура, протягом проведення якої вирішуються питання робітників, особистих завдань), так і для малих і середніх бізнесів загалом.
Бізнес-консалтинг допоможе вам не тільки спрогнозувати зростання певних напрямків, а й підготує вас до нього: обговорення маркетингового плану, методи його використання, а також розвиток ділових навичок - все, що примножити ваші знання та орієнтованість в бізнесі.
Управлінський консалтинг
Стикаючись з важче економічною ситуацією, рекомендовано скористатися такою послугою як "управлінський консалтинг". Підвищення ефективності в роботі, виявлення і вирішення перешкоджають моментів, можливо завдяки застосуванню особливого комплексу заходів, розробленого кваліфікованими людьми.
Управлінський консалтинг вирішує наступні завдання: введення нових технік управління в колективі, вироблення тактик для розвитку в найближчому часі, виявлення точок дотику шляхом виявлення спільних інтересів споживача і компанії, поліпшення якості роботи.
Підвищення рентабельності компанії
Чистий прибуток - основна мета в роботі будь-якої фірми. Щоб збільшити показники рентабельності, можна залучити різні способи:
-
Збільшити ціни. Підвищення вартості здається найпростішим з варіантів, проте має ряд неприємних наслідків після введення - втрата клієнтів, зниження охоплень, наприклад. При грамотному підході можна уникнути подібних ризиків;
-
Зменшити витрати на реалізацію. Можна скоротити кількість працівників, витрати на матеріали, фасування товару, його зовнішній вигляд і подібне, тільки важливо знайти золоту середину, щоб не прогоріти;
-
Поміняти постачальника. Знайдіть співвідношення ціни та якості, яке не розчарує ні вас, ні Ваших покупців;
-
Позбутися непопулярних товарів. Підвищити рівень доходу можливо, зробивши акцент на "ходовий" товар: експериментуючи з ним, знаючи, що після зміни він точно не залежеться на складі - можна виручити чималу суму;
-
Маркетинг. Реклама, як відомо, має дуже великий вплив на свого глядача. Проаналізувавши особливості потенційного покупця, його переваги та інші фактори (вік, статус, сімейний стан, наприклад), можна створити рекламу, яка не тільки утримає старих, але і приверне нових клієнтів.
Система мотивації персоналу підприємства
Для ефективного виконання обов'язків кожної зі сфер зайнятості компанії важливо створювати сприятливі умови та зберігати мотивацію її працевлаштованих. Це допоможе не тільки підвищити дохід, але й уникнути зайвих витрат. Яких? Старанна робота персоналу, що не супроводжується додатковими "плюшками", може привести до вигорання, від чого і - небажання працювати. Так можна втратити досить талановитих менеджерів, які просто підуть до ваших конкурентів. Щоб не допустити цього - практикуйте систему заохочення: вона може полягати не тільки в додатковій оплаті, але і в кількості доступних відпускних днів. Будьте обережні - не виробіть "улюбленців", адже так можна створити недружню атмосферу. Розташування і повага обох сторін один до одного - важливо.
Як підвищити продажі в кризу
Коли та кому потрібні послуги консалтингу?
Консалтинг необхідний як новачкам, так і більш просунутим компаніям, які потребують повчання і допомоги.
При входженні, перебудові бізнесу, а також відновлення діяльності - консалтинг пояснить вам правильний принцип роботи та вкаже на шлях сходження.
Регулярне проведення консалтингу обіцяє Вам позиціювання себе як сучасної, просунутої компанії на ринку.
Послуга консалтингу вартість
DIA-Consulting надає вам можливість безплатної ZOOM консультації, для визначення цінника послуги, що цікавить Вас. Її вартість буде залежати від специфіки виконання завдань в тій чи іншій сфері бізнесу. Будемо раді співпраці з вами!
В кожному проекті задіяно до 3 консультантів, під управлінням експертів
Експерт з побудови бізнес-процесів та орг. структури
Сертифікований бізнес-консультант. Скриптолог.
За час роботи ми заробили
$11,6 млн. нашим клієнтам
Результати наших клієнтів
Натисніть, щоб ознайомитись детальніше👆🏻
Етапи взаємодії з Замовником
1. Заповнення БРИФу
Разом с Замовником формуємо задачу на проект, етапи роботи та цілі.
4. Проведення калібровок
Навчання менеджерів з наявних записів дзвінків та чатів.
2. Проведення аудиту
Аналізуємо дзівнки та систему продажів. Складаємо план робіт.
5. Матеріали до застосування
Після оцінки прописується ДЗ у вигляді мовних модулів.
3. Розробка листа оцінки
Готуємо файл з критеріями оцінки під продукт компанії.
6. Контроль та аналітика
За таблицею, зводиться аналітика для оцінки навичок Менеджера.