Про послугу
Використання соціальних мереж у наш час зовсім не дивно для магазинів та компаній. Більше того, зараз це необхідність: чим більше у тебе фоловерів, тим ти відоміший, а відповідно і кількість твоїх клієнтів більша.
Інстаграм - майданчик, що дозволяє користувачам знайомитися з вашим товаром або послугою за допомогою найрізноманітніших прийомів: відео Reels, stories, пости з фото, де можна описувати всю необхідну інформацію. Є спілкування як під такими записами, так і в Direct, що явно спрощує комунікацію між покупцем і продавцем.
Оскільки платформа «Instagram» на ринку вже не перший рік, її влаштування не можна назвати примітивним і легким. Важливо не тільки вміти виставляти фото (для чого спочатку було створено соцмережу), а й розуміти принцип взаємодії зі своїми замовниками. Скрипти продажів інстаграм - те, що допоможе бізнесу-початківцю і бізнесу, що вже відбувся, в досягненні нового рівня продажів.
Продажі в Instagram: 5 поширених помилок
Опишемо часті помилки, які здійснюються менеджерами у введенні комерційного блогу, інакше - від чого захищає скрипт продажів в Інстаграм:
1. Сухе спілкування. Стосується як повідомлень, і реакцій на коментарі, історії профілю. Вам може здаватися, що ви відповідаєте коротко і за фактом, проте клієнту ваша стисла подача не сподобається. Оскільки він не може бачити з яким виразом обличчя ви набираєте текст, то визнає небагатослівність за «холод». Вас «врятують» смайли - приписуючи їх, ви тішите око споживача, він психологічно інакше сприймає вас і вашу схильність до нього.
2. Відповідь аудіоповідомленнями. Не завжди комфортно говорити по телефону – тому люди пишуть один одному смс. Голосові повідомлення прийнятні у використанні лише тоді, коли до них готові обидві сторони: ви можете звернутися в такий спосіб, відповівши на черговий аудіозапис; коли ви хочете роз'яснити об'ємний текст.
3. Посилання. Найчастіше, отримуючи від вас напрямок, наприклад: «Детальніше ви можете дізнатися за цим номером телефону ...», клієнт більше не дзвонить і не пише. Можливо, йому зручний формат саме листування, тож він і написав вам; ви розчаруєте його тим, що йому доведеться знову чекати на відповідь - всі звикли до того, що в інтернеті все робиться швидко.
4. Відсутність СТА. Не вживаючи спеціальних фраз, ви не закликаєте опонента до покупки. Опис позитивних сторін та необхідності предмета продажу обов'язково має згадуватись у розмові.
5. Немає розуміння роботи самої платформи, від чого немає ефективної упаковки. Візуальне наповнення, естетична частина та просто якісна, цікава подача. Зробити це не банальним зовсім не легко. Потім ще повернемося до обговорення цього пункту.
Особливості скриптів продажів для Інстаграм
Виходячи з аналізу помилок, описаних нами раніше, підведемо до того, як скрипти продажів в інстаграм здатні їх вирішити:
-
Залучення. Щоб діалог не стояв на місці, його наповнюють репліками, які змушують покупця замислитись і скоріше відповісти вам. Наприклад, цікавлячись, для кого чи чого він хоче придбати товар, ви показуєте, що готові допомогти зробити покупку максимально ефективною;
-
Довіра. Підбираючи правильні слова, можна «закріпити» клієнта як постійного, а чи не «одноразового». До вас знову і знову приходитимуть, адже знають - ви виконаєте свою роботу на відмінно;
-
Взаємозв'язок. Суворий регламент поводження зі споживачами, що містить норми та вказівки у поведінці: манера мови і тон, відсутність негативних висловлювань, правила етики тощо — все це обіцяє налагодження взаємовідносин двох сторін.
Скрипт продажів інстаграм - це рішення, що допомагає підлаштовуватися під кожного члена вашої аудиторії. Завдяки детально прописаному сценарію продажник знає, як краще відповісти на той чи інший запит, йому не доводиться імпровізувати та нервувати – за нього всі продумали заздалегідь.
Як підвищити продажі в Instagram: упаковка + контент + скрипт
Щодо оформлення профілю, переглянемо кілька моментів:
– Заповнюйте «шапку» правильно. Редагуючи профіль, знайдіть розділ «про себе». Стисло опишіть там: свою послугу/продукт, місце знаходження (місто, країна); можна також вказати точну мітку з вулицею та будинком на карті, використовуючи Google геолокацію). Додайте і УТП – те, від чого клієнт не зможе відмовитись; щось привабливе і що виділяє вас серед конкурентів (наприклад: 15% знижка при самовивезенні, -250 гривень на третє замовлення, бонусна система для кожного передплатника та інше).
- Аватарка. Головне фото вашого профілю має бути легким і незабутнім, при цьому не «сірим». Не підійдуть і знімки, жодним чином не пов'язані з вашим родом діяльності: якщо ви кондитер, то не варто вибирати в якості заставки квіти, тварин та інше, що не стосується десертів або характерного напису на тлі;
- Stories Highlights. Так звані «кружечки» над фотострічкою. На прикладі тієї ж кондитерської розберемо, чим ви можете заповнити їх:
-
Ціна. Можливо, оплата різних начинок тортів відрізняється за вартістю? Може окрім випічки цього десерту, ви займаєтеся і рулетами, кексами, безе та іншими солодощами? - вкажіть їхню вартість. Сюди можна віднести варіанти оплати - на карту, при зустрічі, передоплата;
-
Спектр вибору. Покажіть, на що здатні, виклавши варіанти своїх робіт, їх декор. Так клієнт буде розуміти, чи варто розраховувати на вас, якщо потрібно буде виконати важке замовлення;
-
Доставка. До яких районів доставляєте товар, чи є самовивіз, яка ціна обох послуг;
-
Відгуки. Те, що вселяє довіру глядачам. Якщо ви тільки починаєте свою справу, стимулювати зворотний зв'язок можна, обіцяючи щось натомість, наприклад: «приємний бонус до наступного замовлення за відмітку у сторіс». До того ж, є шанс привести нових людей, практично не вкладаючи в це гроші.
- Контент. Подача фото та відео виключно у високій якості. Допустимо, ви займаєтеся продажем біжутерії: крім фотографії самого виробу, показуйте, як воно виглядатиме на моделях. Важливо знімати огляди, де чутно приємний голос, тому що людям легше слухати відео, ніж читати субтитри, одночасно заглядаючи на картинку (можна поєднати ці варіанти).
- Рубрики та інтерактив. Знаючи, що кожен вівторок ви ставите один із товарів на розпродаж, користувачі запам'ятають цю дату і чекатимуть її щотижня. Проводячи опитування, ви можете визначити яким буде цей товар наступного разу.
- Дрібниці постінгу. Текст із вираженими абзацами та емоджі буде візуально привабливішим, ніж цілісний і надто «кричучий»;
- Фірмове. Введіть свої хештеги, за якими можна знайти вас і ваш товар (#помадаорифлейм, #часипандор, #парфюмдіор і так далі). Не робіть їх складними до прочитання та запам'ятовування, придумайте щось лаконічне, що асоціюється з вами.
Незалежно від того, просуваєте ви щось конкретне або цілий інтернет-магазин скрипт дозволяє структурувати подачу. Зв'язок з покупцями стає міцнішим, а рівень їхньої довіри вищий.
Підписка — привід розпочати спілкування
Підготуйте ненав'язливе привітання, де дякуйте за приєднання до вас; дізнайтесь, чи хоче ваш фоловер дізнатися про вас більше. Якщо відповідь позитивна, можна отримати максимум від розмови – нового клієнта. Головне не перестарайтеся – спілкуйтесь делікатно, не натискаючи на співрозмовника.
Особливості роботи в Direct
Скрипти продажів у листуванні в інстаграмі - що варто знати:
- Реагуйте миттєво. Довге очікування клієнта призведе до його втрати. Він не захоче довго чекати, особливо якщо його замовлення термінове - він знайде іншу фірму, в інстаграмі їх достатньо;
- Формальності. Якщо ви звертайтесь на «Ви», ще не означає, що смайли в реченнях не доречні. Так, не у всіх випадках це буде правильним: якщо ви флорист, який приймає замовлення на доставку букета – прийнятно, якщо ведете масштабний та серйозний бізнес – варто обмежити себе в їх кількості. У будь-якому випадку перебір буде виглядати непрофесійно. Скрипти продажів листуванні інстаграм містять ту саму норму та її обгрунтування;
- Турбота. Ви продаєте дитячі велосипеди і, запитавши про те, на який вік, зріст, клієнту потрібен цей засіб пересування, пропонуйте варіанти, описуючи їх особливості (2 колеса, 4 колеса, спортивний, певного кольору тощо). У результаті ви знімаєте навантаження: з покупця - йому не потрібно вручну шукати на вашій сторінці щось потрібне, з себе - не чекаєте розвитку застиглого діалогу, тим швидше підводячи його до завершального етапу;
- Не зупиняйтесь. Помітивши, що людина, яка звернулася до вас, щось стримує від покупки, задайте йому навідні питання для з'ясування причини. Далі запропонуйте те, що змусить його передумати. Уявимо ситуацію: тренер з фітнесу онлайн описує формат тренування для потенційної учениці. Ту бентежить тривалість занять, оскільки вважає, що стільки часу не протримається. Що можна зробити тренеру: запропонувати знижку на перше заняття, на якому вони разом визначать її фізичні здібності та оптимальний час проведення спортивного уроку. У результаті тренер не втрачає клієнта, а сам клієнт задоволений пропозицією.
Як спілкуватися з покупцями у коментарях
Тут, як і спілкування через Direct, важливі швидкість і ввічливість. Багато хто робить помилку, намагаючись відразу ж «перенести» покупця з коментарів у особисті повідомлення, і закрити угоду. Не вказавши ціну та інші характеристики товару в описі, на питання коментаторів про продукт, що цікавлять, вони пишуть: «відповіли в директ» - що некоректно. Чому? Не кожен довіриться вам, адже теоретично, різним людям ви можете написати різну ціну. Краще дайте відповідь у коментарях, запрошуючи до розгорнутої розмови в листуванні.
Ще одна помилка – узагальнення (у вас цікавляться, з якого матеріалу виконаний товар, а ваша відповідь – «з натурального»). Дайте більше інформації: «ця водовідштовхувальна тканина, приємна на дотик, доступна також у кольорах...» Ваша відкритість відіграє роль у становленні відносин зі споживачем.
Скрипти продажів для розсилки в інстаграм
Багато компаній нехтують наявними підписниками, женучись за новими і ставлячи їх у пріоритет. Однак база, що вже склалася, може принести вам більше доходу, якщо ви скористаєтеся розсилкою - нагадуванням про себе через Direct.
Оффер повинен містити:
- Чіпляюча фраза. Якийсь заголовок, який можна прописати великими літерами. Що може сподобатися читачеві: подарунки, знижки, пропозиції, присвячені святам;
- Сама вигода. Опишіть, що пропонуєте: «Ці вихідні – остання можливість проведення процедури за старою ціною, з наступного тижня наш цінник буде змінено»;
- Конкретизація. Те, що ви готові дати клієнту, має бути описано точно: дата (оптимально 2-7 днів), ціна, кількість можливих подібних операцій;
- Заклик. Кінцеві фрази, що спонукають до покупки, записи на курс, захід та інше. Не варто "перекладати" покупця до іншого джерела інформації - постарайтеся піднести максимум корисного тексту в повідомленні. Як зробити це не дуже ємно і привабливо – виручить скрипт.
Чи не підписані на вас глядачі, як зацікавити їх? Оголосіть на своїй сторінці про розіграш, додавши характерні хештеги та геолокаційну мітку: ті, хто зацікавлений у темі вашого блогу, перейдуть на сторінку та візьмуть участь у «роздачі» безкоштовної продукції. Помітивши нову людину, відправте їй повідомлення, де вітає його, описуєте бонуси для учасників: «Для кожного, хто виконав умови нашого Giveaway, даруємо 15% знижку на перше відвідування салону». Можна запропонувати турбота приємних "дрібниць" - так ваші шанси на успіх зростають. Швидше за все, користувач прийде до вас, навіть якщо нічого не виграє. Далі ваше завдання полягатиме в тому, щоб його відвідування не стало поодиноким - заманіть відвідувача і зробіть його частим гостем.
Що гальмує продажі в Інстаграм?
Помилки, які ми вже розібрали – джерело застою багатьох компаній. Чи не грамотне ведення діалогів, «скачущий» контент і невміле поводження зі своєю продукцією, її незнання - причини низького заробітку.
Що ще може заважати вам:
- Неправильно настроєна реклама. Самостійне налаштування не дасть бажаного результату, довірте це заняття експертам;
- Неповажне ставлення. Не поспішайте замовника, не нав'язуйте йому свою ідею. Не змушуйте записуватися доти, доки вас не попросять про це — це відштовхує;
- Не використання нововведень інстаграма. Алгоритми цієї мережі останнім часом дуже мінливі, багато оновлень, і вони вимагають поглиблення. Складніше утримати підписників, адже їх треба дивувати.
Підготовка до написання скрипту продажів
Поговоримо про план дій, дотримання якого дозволяє написати робочі скрипти продажів для інстаграми:
1. Фокусування на цільовій аудиторії. Визначте переваги та бажання клієнта, враховуючи його статус, вік, стать та інші фактори. Ви повинні мати достатнє уявлення про особу, що обслуговується, щоб розуміти, як надавати на неї найбільший вплив;
2. Вивчіть себе. Чітке розуміння свого продукту, його характеристик і переваг, відмінностей від інших подібних - те, що допоможе в майбутньому закрити заперечення і непорозуміння, що виникають;
3. Ваша мета. Не всі товари можна продати, зв'язавшись лише по чату, а може ваше завдання це візит споживача? Цільова дія – головне позначення заданого пункту;
4. Конкуренти. Вивчіть методи їхньої комунікації, прийоми впливу. «Таємний покупець» допоможе вам у цьому;
5. Уточніть гнучкість. Наскільки буде актуальним у вашому випадку «вільне» спілкування менеджера?
В кожному проекті задіяно до 3
консультантів, під управлінням експертів
Експерт з побудови бізнес-процесів та орг. структури
Сертифікований бізнес-консультант. Скриптолог.
DIA Consulting
Покрокова розробка скрипту продажів у Instagram
Скрипти для продажів в інстаграм - з чого складаються:
– Привітання. Повинна бути оригінальною та ефектною;
– Відповідь + бонус. Називаючи ціну, вкажіть «плюшку»: «Вибраний набір італійського посуду коштує 2300 грн. Доставка за такої суми замовлення здійснюється за наш рахунок та виконується протягом 1–2 днів». Можна додати: "Ви також отримаєте -10% на наступне замовлення";
– Обмеження терміну. Стосується вищезгаданої знижки – не робіть її безлімітною у часі;
– Питання та дія. «Є вільне місце у четвер на 14:30 та 18:00. На який час вам буде зручніше?
Підвищення доходу в Instagram за допомогою скрипту продажів
Автоматизуйте свою роботу та домагайтеся нових висот у бізнесі! Дозвольте собі швидше розвиватись, підвищуючи рівень обслуговування. Не рекомендуємо використовувати готові інтернет приклади – вони складені без урахування особливостей вашої сфери зайнятості та особливого аналізу.
Замовляйте готовий скрипт продажів в Інстаграмі під ключ
DIA Consulting – команда, якій можна довіряти. Замовити скрипти продажів інстаграм у Києві та Україні у нас можна, скориставшись контактами на нашому сайті. Пропонуємо безкоштовну консультацію в Zoom, де визначимо вартість вашого запиту, орієнтуючись на його специфіку та обсяг. Відгуки вітчизняних та іноземних замовників – підтвердження наших умінь та клієнтоорієнтованості.
Висновок
Бажаєте бути впізнаваними та затребуваними на ринку - дійте сучасно. Скрипт продажів – інструмент, що дозволяє вам економити час, нерви, грошові та інші ресурси на шляху досягнення успіху та популярності.
За час роботи ми заробили
$11,6 млн. нашим клієнтам
Результати наших клієнтів
Натисніть, щоб ознайомитись детальніше👆🏻
Етапи взаємодії з Замовником
1. Заповнення БРИФу
Разом с Замовником формуємо задачу на проект, етапи роботи та цілі.
4. Проведення калібровок
Навчання менеджерів з наявних записів дзвінків та чатів.
2. Проведення аудиту
Аналізуємо дзівнки та систему продажів. Складаємо план робіт.
5. Матеріали до застосування
Після оцінки прописується ДЗ у вигляді мовних модулів.
3. Розробка листа оцінки
Готуємо файл з критеріями оцінки під продукт компанії.
6. Контроль та аналітика
За таблицею, зводиться аналітика для оцінки навичок Менеджера.
Хочете стати кращим у продажах та сервісі?
... почніть з безкоштовного аудиту ↓
Звʼязок з
консультантом
Пошта
Офіс