Скрипт продажів – це шаблон розмови менеджера з клієнтом, для продажу товарів/послуг. Розробляють скрипти збільшення конверсії продажів. Скрипти розробляють у різних форматах, спеціально під специфіку бізнесу.
Наприклад, якщо це кол-центр: оператору надається план-текст, який необхідно відтворити у розмові, щоб надати високий рівень обслуговування.
Якщо ж ми говоримо про В2В продажі, де менеджеру необхідно проявити ситуативну підстройку і володіти технічними навичками - докладний сценарій вже не підійде. Тут необхідна база мовних заготовок на кожен етап (привітання, презентація тощо). Такий скрипт необхідно завчити і читати з листка на перших етапах, доки не виробиться навичка імпровізації.
Потрібно пам'ятати - хто не вміє творити, починає витворяти!
Саме через це кожен менеджер з продажу, незалежно від минулого досвіду, у будь-якій новій компанії має знати скрипт. Це мінімальне правило поведінки. І якщо ти можеш говорити краще, ніж написано у скрипті, - кажи. Але гірше говорити не можна! – саме для цього створюється скрипт продажів.
На вебінарі для Genius Marketing, Денис Олейников розкрив головні імперативи продажів по скриптам і склав зі слухачами скрипт під їхні сфери.
Приємного перегляду:
Якщо ви бажаєте отримати 20 готових шаблонів скриптів, залиште заявку на сайті з поміткою "Скрипт ТОП-20" та ми відправимо Вам Папку у зручний меседжер.
DIA, бажає Вам Продажів на Максимум!
Comments