"Біль" будь-якої компанії - найняти ефективного менеджера з продажу або РОПу. Цей феномен пояснить статистика на джоп сайтах: щомісяця розміщується в 4 рази менше резюме претендентів, ніж вакансій компаній. Це означає, що деяким компаніям доводиться буквально вмовляти менеджера працювати, оскільки менеджер навіть "із середніми" навичками є вибір серед дюжини компаній.
Що в такій ситуації робити Власнику або Рекрутеру, щоб отримати "не середнього", а "ВИМІСНОГО" співробітника? - Навчитися продавати себе. Не просто лякати кандидатів списком питань на кшталт "чому звільнився", а навчиться презентувати та "продати" свою компанію претенденту.
Сьогодні ділимося досвідом із рекрутингу. А саме, покажемо свої ТОП 5 описів вакансій у відділ продажу, які принесли найбільшу кількість відгуків на джоп сайтах.
Які Вакансії розкрито у цій статті:
Керівник відділу продажу;
Менеджер з продажу (2 варіанти)
Менеджер по роботі з клієнтами
Оператор колл центру
Вакансія: Керівник відділу продаж
Ключове в даній вакансії:
Фрази сформульовані не так на процес, але в результат.
Довіра створюється за допомогою цифр із ЗП, обов'язків. Також за допомогою посилань на життя компанії.
Ключове виділяється жирним шрифтом.
Вакансія: Менеджер з продажу (варіант 1)
Ключове в даній вакансії:
Виділяємо жирним шрифтом, потім звернути увагу;
Декілька закликів до дії – Залиш резюме;
Цифри – скільки років над ринком, скільки менеджер отримає, і скільки дій на день необхідно робити;
Фрази та заголовки не ОФІЦІЙНОГО формату, а значить виділяють вакансію серед інших компаній + орієнтує на кандидатів, які не стандартно працюють (наприклад, не бояться заперечень клієнтів або готові до складних не шаблонних завдань).
Вакансія: Менеджер з продажу (варіант 2)
Вакансія: Менеджер по роботі з клієнтами
Ключове в даній вакансії:
Вакансія без кар'єрного зростання, а значить робимо акцент на практичності та стабільності.
Пункт «Вашими завданнями буде...» розписаний З КІНЦЯМИ ПРОЦЕСУ, а не результату: консультувати, виявляти потребу тощо. Тобто в резюме ми закладаємо, що нас цікавить усидливість та монотонність роботи. (означає людина результату не звернеться і значить не буде плинності)
Цифри ЗП НЕ ВИКЛИКАЮТЬ ДОВЕРІ, якщо округлені! (правильно – 10 570 грн.; неправильно – 10 000 грн.)
Виділяємо жирним шрифтом, потім звернути увагу;
Декілька закликів до дії – Залиш резюме;
Цифри – скільки років над ринком, скільки менеджер отримає, і скільки дій на день необхідно робити.
Наприкінці соц. мережі для створення довіри.
Вакансія: Оператор колл-центру
Ми впевнені, якщо копіювати вакансії з інших компаній, змінюючи лише свою назву – Вас просто не помітять. А якщо Ви зробите унікальний офер і відповідально підійдете до складання вакансії - кандидати самі проситимуться працювати і Ви сильно заощадите на послугах рекрутингових компаній.
DIA, бажає Вам продажів на МАКСИМУМ!
Comments