Про послугу
У разі виникнення труднощів з продажами в компанії, можна скористатися дієвим способом для розв'язання проблем - консультації з продажів.
Ця послуга особлива тим, що вказує вам вірний шлях до відновлення продажів після їхнього спаду, позначаючи причини. Вона також допомагає зрозуміти, як наростити прибуток і залучити нових покупців.
Кому потрібні консультації з продажів
Компанії, приватні підприємці, різні організації - всі, хто хоче налагодити продажі та досягти більш високої планки у своєму бізнесі. Якщо ви хочете спробувати абсолютно нові напрямки для себе з нуля - ми допоможемо вам. Звертатися за консультацією необхідно, якщо вас хвилюють такі питання:
-
Як структурувати процеси? Ефективне і грамотно розподілене проведення часу менеджерів, безпосередньо позначається на кінцевому результаті, тому важливо стандартизувати всі процеси, задаючи обсяги роботи. Сюди ж можна віднести навчання персоналу та підвищення рівня їхньої кваліфікації: ринок не стоїть на місці, тому важливо бути в курсі останніх оновлень, технік і стратегій у взаємодії з клієнтом;
-
Менеджери не закривають угоди. Унаслідок найму незацікавлених, часом навіть не відповідальних працівників, які не володіють важливими якостями вмілого продавця, ви можете застигнути на одному етапі. Через те що цінність продукту або послуги не буде розкрита перед споживачем належною мірою, або через незнання менеджером того, як реагувати в тих чи інших ситуаціях під час контакту з клієнтом, угода може не відбутися. Ми проаналізуємо роботу менеджерів компаній-конкурентів, порівняємо їх з вами, знайдемо слабкі сторони кожної зі сторін і визначимо, як не допустити повторних труднощів у вашій діяльності в майбутньому;
-
Відсутність конкурентів. Справа не в тому, що вам немає рівних, а в тому, що вам далеко до професіоналів. Розберемося чому про вас не говорять і як це виправити. Проведемо аналіз частки клієнта і визначимо потенціал розвитку;
-
Немає конкретної цільової аудиторії. Не знаючи на кого зорієнтований ваш товар або послуга, не вийде його продати. Визначте для себе, ким є ваш покупець: його вік, інтереси, можливості та потреби. Без наявності портрета потенційного споживача, розуміння його бажань, ви не знайдете підходу до нього. Рішення проблеми, за яким до вас прийдуть, не буде. DIA Consulting - пояснимо всі тонкощі роботи з клієнтами;
-
Чому покупці йдуть і не повертаються? Одна з причин - відсутність контакту з ними. Зворотній зв'язок потрібен, і не важливо, наскільки масштабним і відомим є ваш бізнес: якщо ви хочете довірчих відносин - спілкуйтеся зі своїми споживачами. Проведення спеціальних заходів, наявність бонусних програм, періодичні голосування та опитування - обов'язкова складова у розв'язанні цього питання, що приверне увагу постійних і нових учасників, підвищить рівень довіри, приверне до вас. Залучення системи NPS (раз на місяць) допоможе вам сформувати думку покупця про вас і виправити помилки на ранньому етапі;
-
Керівник. Він не мотивує підлеглих, не веде команду до успіху, не вміє підбирати талановитих менеджерів, які б допомагали прогресу компанії. Підкажемо як вчинити в цій ситуації.
Як відбуватиметься процес консультацій з продажів?
Залежно від теми, наша команда підбирає набір певних питань для консультації щодо збільшення продажів.
Все починається з розбору тем, що хвилюють вас, та аналізу вашої діяльності нашими кваліфікованими фахівцями, після чого ми займаємося обговоренням проблемних моментів і знаходимо оптимальні варіанти для їх вирішення.
Консультації можливі як в онлайн, так і в офлайн режимах.
Що стосується алгоритму роботи, він складається з таких пунктів:
-
Аналіз ситуації;
-
Вирішення проблем - пошук можливих варіантів;
-
Вибір більш відповідного методу;
-
Вироблення алгоритму дій;
-
Тестування.
Які проблеми ми допомагаємо подолати наших клієнтів?
Якщо ви готові усвідомити свої помилки і почати виправляти їх, весь процес пройде ще легше і швидше. Наш досвід і різноманітність кейсів дають змогу стверджувати, що ми готові братися за найскладніші випадки та вирішувати такі завдання:
-
Масштабування і сегментація ринку. Як розширити бізнес, поповнити клієнтську базу локально, регіонально, а головне - без збитків;
-
Створення переконливої пропозиції. Основна ідея і корисні риси пропонованого вами продукту, повинні бути впевнено викладені вами і зрозумілі споживачеві;
-
Відмова від шаблонного підходу до просування свого бренду. Знайдемо той самий, відмінний метод впливу на аудиторію, який дасть змогу запам'ятати саме вас. Підбираємо стратегії та бізнес-моделі для підвищення рівня обслуговування ваших клієнтів, а також адаптуємо їх під сучасний ринок;
-
Визначення цілей. Плануємо разом: чітко, поетапно.
-
Вибір стратегії. Якщо ви рухаєтеся на вершину на підходящому транспорті - пункт призначення підкориться вам швидше і комфортніше. Враховуємо ваші побажання і підбираємо ідеальну схему;
-
Коригування стратегії збуту. Усе що стосується цін, асортименту, залежно від географічного місця розташування і доступності для кожного із сегментів громадськості;
-
Збережемо вашу індивідуальність. Багато хто, розширюючи межі компанії, заручається підтримкою спонсорів і сторонніх фірм і губиться, зливаючись із ним. Працюйте з безліччю партнерів, оптовиків і залишайтеся собою - ми розповімо як;
-
Оптимізація та вкладення. Розрахунок витрат, деталізовані звіти вашої діяльності - те, що сприятиме збільшенню кількості вашої аудиторії різного статусу. Обговоримо те, як не втратити гроші, займаючись інвестиціями, а вийти на максимальний результат;
-
Збільшення доходу. Підвищення прибутку в результаті гнучкої роботи зі споживачем з урахуванням всіх нестабільних і мінливих факторів економіки.
Доступні різні види консультаційних послуг
з продажів
Пропонуємо вам такі варіанти, що відрізняються розміром і формою проведення:
-
Класична консультація з продажу. Перепроєктування процесів, автоматизація продажів і відстеження робочої діяльності. Покажемо як змінити підхід і налагодити кожен з етапів на виробництві;
-
Навчання продажам. Увагу тут зосереджено на важливості навчання менеджерів навичкам, набуття яких призведе до ефективних продажів і високих показників продажів. Опрацювання відмов і негативних відгуків, стресостійкість, впевненість, тактовність та інші моменти. Навчаємо також керівників: робота з персоналом, мотивація;
-
Найм і підбір персоналу. Допомагаємо знайти, а потім правильно оцінити і найняти гідного кандидата на бажану посаду;
-
Лідерство в продажах. За допомогою впровадження інструментів залучаємо найкращих виконавців, перемагаємо конкурентів і виходимо на новий рівень;
-
Аутсорсинг. Залучення нових клієнтів і утримання старих за допомогою моніторингу ринку, продажів телефоном та інших сучасних, надійних прийомів у бізнесі;
-
Продажі в соціальних мережах. Використання інтернет-майданчиків для стимулювання продажів і залучення клієнтів у мережі та за її межами. Підберемо найвигідніший варіант для вас і вашої фірми: прогнозування активності та залученості учасника кожної соціальної мережі з вами, врахування вікового діапазону та інших особливостей; як зацікавити й утримати користувача - ці та інші питання обговоримо на консультації;
-
Консультації з b2b продажів. Якщо ви працюєте з посередниками і великими компаніями, ми готові співпрацювати з вами, враховуючи всі особливості вашої сфери діяльності. Збір та аналіз інформації, заперечення і конверсія - те, що чекає на вас, якщо ви оберете таку консультацію.
Чому наша консультація принесе Вам успіх
Спеціалізуємося на побудові ефективних продажів для компаній будь-якого масштабу і роду діяльності. Співпрацюючи з нами, ви гарантовано отримуєте результат, який вартий свого часу і грошей. Вартість послуги залежить від складності завдання і того, наскільки глибоко ви хочете розібратися в ньому: докладніше про це ви можете дізнатися у наших операторів. Надаємо можливість про отримання безкоштовної консультації в Zoom - заповніть анкету на сайті, або зв'яжіться з нами за вказаними контактами, і ми розпочнемо роботу.
Як продавати послуги Дорого!? ТОП-3 інструменти продажів послуг
За підсумками консультації Ви отримаєте:
Консультації з продажів у Київі та Україні, після яких на вас чекає експертний звіт, що містить рекомендації щодо:
-
Технології для впровадження;
-
Скрипта продажів;
-
Розбору помилок у спілкуванні з клієнтом;
За підсумком консультації вам будуть надані приклади звітів (за певні періоди: місяць, пів року, рік) і регламентів роботи в CRM; докладні розбори позитивних сторін і недоліків конкурентів, розмов і т.д. Шаблони карток клієнта, план активностей кожного зі співробітників, сегментація клієнтської бази і високовідсотковий прогноз продажів - все те, що допоможе вам у подальшому часі.
В кожному проекті задіяно до 3 консультантів, під управлінням експертів
Практикуючий експерт з побудови бізнес-процесів та структури відділу продажів
Співзасновник консалтингової компанії. Партнер та учасник інвестиційних проектів.
Етапи взаємодії з Замовником
1.Заповнення БРИФу
Разом с Замовником формуємо задачу на тренінг, визначаємо дати, етапи робіт та цілі.
2.Аудит
Аналізуємо дзівнки та систему продажів та СРМ для того щоб скласти план тренінгу.
3.Підготовка
Розроблюємо скрипти та матеріали для тренінгу, Затверджуємо їх з Замовником.
4.Тренінговий день
Проводимо 1-2 тренінгові дні з підготовленими матеріалами та сертифікацією учасників.
5.Контроль
Після тренінгу (за попередньою домовленістю) проводимо практичне навчання по діалогам і скриптам - індивідуально.
6.Результати
Всі діалоги та аналітику продажів ми оцифровуємо, щоб порівняти результати тренінгу відносно попередніх показників компанії.